چند نکته و قانون اساسی برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار

بیلبورد در واقع همان تابلو های تبلیغاتی بزرگی است که در کنار اتوبان ها و جاده ها به چشم میخورد. دلیل اصلی جلب توجه عابران و رانندگان بزرگی بیش از حد بیلبورد نیست بلکه پیام و طرحی که در آن وجود دارد میتواند مجذوب کننده و تاثیرگذار باشد. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه ای می یابد. بدون شک Billboard بهترین راه برای انتقال پیام خود به مردم یک محله یا مسیر مشخص خواهد بود.

اما امروزه مشتریان همانند بیست یا سی سال قبل به بیلبوردها و تبلیغات روی آن توجه نمی کنند. با اینکه آن ها ممکن است هنوز هم بیلبوردها را فضای تبلیغاتی خاصی بدانند اما بیشتر به گوشی های موبایل، تبلت ها و سیستم های کامپیوتری علاقه نشان میدهند.

به همین دلیل چشم هایشان بیشتر به سمت پایین خیره می شود و قسمت های بالا همچون بیلبوردها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

با اینحال چنین موضوعی به این معنی نیست که تبلیغات روی بیلبوردها باید نادیده گرفته شود. این روزها بلیبوردها در هر جایی نصب می شوند و می توانند تاثیرات بسیار عمیقی برای برند یا محصول داشته باشند.

از آنجایی که تبلیغات در فضای باز به یک حوزه رقابتی در میان افراد تبدیل شده است و تبلیغات دیجیتال نیز یکی از رسانه های انتخابی برتر افراد است، باید بدانید چگونه می توانید تبلیغات خود را به مشتریان ارائه کنید.

امروز در این مقاله قصد داریم در مورد استراتژی هایی صحبت کنیم که شما را مطمئن می سازد بیلبوردها شانس بسیار زیادی برای جلب توجه افراد و مهم تر از آن، به خاطر سپاری برند یا محصول ما دارند. از این نکات می توانید برای جلسات خود با شرکت های تبلیغاتی استفاده کنید.

  •  در طراحی بیلبورد شش کلمه یا کمتر از آن ایده آل است

  • استفاده از فونت و شکل متن ساده و راحت

  • طرح و شعار مفهومی در بیلبورد همیشه تاثیرگذار نیست

  • استفاده از رنگ ها

  • خلاق باشید اما شلوغ نباشید

  • اندازه و سایز لوگو

  • تست طول بازو

اگر مایل به ادامه مباحث بالا و نیاز به توضیح بیشتر در مورد موارد بالا دارید میتوانید به مبحث مقالات مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش طراحی از طریق تماس با شماره 09152167331 یا قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.