Site Loader
ایران، مشهد، بلوار هفتم تیر

در این مطلب قصد داریم با ذکر مثالی تاثیر گذاری فضای مجازی را بر روی کسب و کار ها نشان دهیم.

دو آشپز پیتزا دومینو در کارولینای شمالی فیلمی از نحوه درست کردن ساندویچ را در یوتیوب منتشر کردند که تاثیرات نامطلوبی براین برند داشت.

آنها در ویدئو نشان دادند که مثلاً اول پنیر را مزه میکنند و بعد روی ساندویچ میریزند و یا سایر استانداردهای بهداشتی را راحت زیر پا می گذاشتند.

مدیران پیتزا دومینو از این ماجرا درس های زیادی در خصوص روابط عمومی و نقش فضای مجازی آموختند.

مدیران این شرکت به سرعت این دو آشپز را احضار کرده و پس از توبیخ، اخراج کردند.

البته آشپز ها در اظهاراتشان مدعی شدند که این فیلم فقط یک شوخی بوده و آنها هیچ وقت آن ساندویچ ها را به مشتریان نداده اند.

اما کار به همین جا ختم نشد. ظرف چند روز میلیون ها نفر فیلم مذکور را دیدند و موج منفی شدیدی علیه شرکت پیتزا دومینو براه افتاد. 

فضای مجازی امروزه به رسانه ای قوی مبدل شده است که شما هم میتوانید از آن در جهت رشد و توسعه کسب و کارتان استفاده کنید و یا میتوانید در جهت تخریب خود و برندتان استفاده کنید.



جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید از طریق تماس با شماره 09152167331 یا قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.



نظر خود را در مورد این مقاله به ما اطلاع دهید.
[کل: 0 میانگین: 0]

Post Author: Sereisha

شرکت پلاستیک و سلفون سریشا با چندین سال سابقه تولید انواع نایلون و نایلون های شرینک و سلفون در خراسان رضوی، مفتخر است محصول با کیفیت بالا متناسب با سلیقه ایرانی را با حداقل قیمت منصفانه به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه به دست مصرف کنندگان عزیز برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *